två underbara månader & en dag

Hej på er alla

I dag, Måndag har jag varit i skolan och kämpat igenom dagen och när jag kom hem lagade jag mat till Älsklingen. Sen satt vi och myste och tittade på tv.
Och nu sitter jag hemma och äter morötter och tittar på tv. Alan åkte precis till gymmet men jag kunde tyvär inte följa med :( Jag har inte köpt gymmkort en men jag ska göra det i morgon. Vi hade tänkt att jag skulle följa med honom, Emil och mattias och bara titta på med det fick man inte göra.. (buhu) När jag har köpt gymmkoer så ska jag bli lite mer nyttig och gymma minst tre gånger i veckan! Får se hur länge jag orkar.. Måste se bra ut till sommaren 2011! Platt som en pankaka och lite med muskler ska det allt bli!

Lite kort om helgen. I Fredags spelade jag, Alan, Alida, Mattias och Sofie poker hemma hos Jerry. Jag vann ågra gånger över Alan och det vr det bästa på hela dagen! ;) Det var ganska sent och jag och Alida var trötta så vi gick hem till henne. Hon bor 5 minuter från Jerry! Aida var ensam hemma så vi myste till det hemma hos henne, tog några glas, badade ett varmt bad och vi pratade ut om allt möjligt! Vi ses ju nästan aldrig så vi får passa på när vi har chansen!
På Lördag var jag på tjejmiddag hos Louise. Älsklingen körde mig till Jolle (Jolin) så snäll som han är. Sen gick vi till louise och lagade shusi! Lite senare kom Angelica, Sofie och Emilia och vi började äta. Det blev jätte gott! ;) Senare satt vi och pratade, lekte lite lekar och myste. Hade jätte roligt! Får ta och bjuda hit tjejerna någon gång och laga middag till dom! =)
Lördagen slutade inte precis som jag hade tänkt mig... Jag gick hem till Jesper, alans kompis som bor nästan precis där Louise bor för Jag skulle åka med Alan hem. När vi skulle åka bestämmde han och Albin att dom skulle åka och jobba natt.. Emil tyckte också att det var en bra idé och lilla jag följde med.. Det var sjukt jobbilgt! Vi jobbade 01:30-09:30.. Var så trött så jag nästan dog! Jag och Albin var väldigt övertrötta och överglade så vi sprang runt och filmade fula filmer och tog massa kort! Alan och Emil var så trötta så dom sa nästan ingenting..
Tillslut slutade vi och åkte hem och sov!
På söndag tog vi det bara lungt. Men lite speciell var dagen faktiskt! ♥Jag och Alan hade våran 2 månaders dag!♥ Och våran orm åt en hel mus.. bläblä!










Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:52:41
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0