som en bulle i magen

Hej på er alla..
Just nu sitter jag proppmätt i min röda soffa. Har precis ätit goo sallad men familjen.
Snart kommer älsklingen och då ska vi nog bara ta det lugnt! Är jätte trött...
I dag var den första riktaga skoldagen, Det började med att väckarklockan inte ringde så jag kom försent 40 minuter.. Jätte bra.. Eller inte!
Och jag glömde inte idrottskläder som jag brukar göra. Vi spelade handboll. Jag har alltid tygt att handboll är tråkigt när jag har tittat på det på tv eller sätt någon spela, men det var faktiskt riktigt roligt och jobbigt! Jag höll på att dö efter halva idrotten :O  Jag har som sagt inte så bra kondition men jag jobbar på det. Ska börja gymma nästa vecka och då kommer jag att träna  2-3 dagar i veckan! Jag ska bli biff till sommaren! Ska försöka få med mig Emma också så jag har en tjejkompis att gymma med. Alan och några killkompisar gymmar redan där men jag vill allt ha med mig en tjejkompis. Jag och Alida skulle börja gymma tillsammans men hennes kille gymmar på Sport Life och jag vill börja på Life. Lite synd, träffar henne nästan aldrig =(
Nu ska jag titta på Sveriges mästerkock. Ha det bra så länge, hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:16:47
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:16:47
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0