God damn you're beautiful

Mina ögon brinner upp snart med jag ska vara en snäll flicka och skriva lite ändå..
Som ni kan se har jag en ny Header, som söta Ewa har gjort. Hennes blogg Superewa.blogg.se, ta en titt! ;)
Just nu håller min kompis Kenny på att övertala mig att spela något pokerspel på facebook som jag aldrig har spelat.. Jag förstår inget så jag tror nog inte att jag ska spela. Kul för er att veta..
Det börjar bli ganska varmt under datan och jag har suttit med den i några timmar nu, funderar på att lägga mig snart men först kan jag berätta lite om vad jag gjorde i går.
Vaknade vid 1, brukar aldrig sova så länge men så blev det igår, Ingen var hemma så jag satt bara vid datan och tittade på tv. Klockan tickade och mamma och hennes kompis kom hem till oss och vi satt och pratade ett tag tills jag bestämde mig för att åka till Älsklingen. Var nära på att dö när jag sprang över vägen till bussen.. det kom bilar och bussar från båda håller och min buss körde bakom bilen som jag hoppade framför.. ville inte missa den. Som tur va så bromsade bussen som jag hoppade framför och jag ramlade inte eller något så jag klarade mig. ;)
Hemma hos Alan tittade vi på film som vanligt och åt morötter. Han skulle jobba natt så jag åkte hem tidigt, när jag kom hem åt jag en MC salad och satt vid datan. Håller på att lära mig ett nytt fotopogram med så jag satt ett tag vid de men nu är jag så trött så jag dör...
Sov Gott Finingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0