en underbar pojkvän

Nu har jag inte skrivit på några dagar såg jag slänger in ett inlägg nu.
Just nu är jag hemma hos min kompis Anna. Vi har precis ätit och nu sitter vi i hennes rum med hennes lillebror och pratar om sommaren. Vi funderar på att tågluffa till sommaren. Men jag vill ju också åka utomlands så jag får se på den saken. Är lixom inte gjord av pengar...
I dag var första dagen på skolan och det var faktisk helt okej! Det jobbiga var bara att gå upp klockan 7 på morgonen.. I skolan gjorde vi bara massa lekar och vi skulle lösa lite uppgifter. Vi slutade som tur va vid ett!!
Älsklingen har ju också börjat skolan så kommer inte att kunna träffas så ofta =( Han går på högslola och jag sista året på Högstadiet så det är väldigt mycket att göra!! Atta nationella kommer snart och jag ska söka in till gymnasium och BLA BLA BLA!! Och vintern tar aldrig slut! det blir kallare och kallare! Vill att sommaren ska komma nu! Hatar vinter snö och is! Funderar start på att flytta till ett ställe där det är varmt hela tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0