Lan @ at my place

Jag har kommit på att dom flesta börjar skriva "hejhej" i ett inlägg, men varför? Man sitter ju inte och skriver ett brev, man skriver om vad man har gjort eller ska göra. Själv skriver jag nästan alltid "hejhej" men nu är det slut på det :) Inte för att det är någon som bryr sig men tänkte bara skriva och du kanske har tänkt på samma sak?

Som det står på min rubrik kan du nog räkna ut vad jag sysslar med, fast det är inte jag som sitter och spelar tönt spel.. nä det är Alan, Mickael, Jesper och Emil. Lilla Jolin har somnat och det kommer jag nog också att göra snart. Hela kvällen har jag och Jolin legat i sängen och knarkat Facebookspel! Vi har klättrat på mitt tak och ätit mammas goda KANELBULLAR:D Jag sitter och funderar på om jag kommer att sova någonting inatt.. Hoppas det, men Alan kommer säkert att spela så det får bli mys med Jolin istället ;) Min hals börjar att göra ont och ögonen är torra som två torr-bollar! Funderar på att sätta på en film men jag orkar inte..
Lite tråkigt om skolan måste jag ju berätta också.
Dagen gick ganska snabbt så det var bra. Men lite små tjat med malin hann jag med-.-
klassen kom nästan överens om klasströjorna, alla skrek och höll på nr vi röstade, tyo ingen fick som den ville. men tillslut blev det bra. skit samma.. nu ska jag kanske sova goood natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0