Glömmt mobilen hemma...

Det är bolldag på skolan och jag måste sitta i ett tyst rum och arbeta, jag får helt enkelt inte vara med. Det gör inte så mycket för jag tycker inte att det är så roligt att spela fotboll och basket. Men det är inte så roligt att sitta och jobba i flera timmar heller..
Nu ska jag räkna matte i en timma.. Söta Anika kom med varmchoklad och smörgåsar till oss. jaja bara skola prat..
Igår va jag ledig från skolan, följde med till mammas jobb och sen gick jag på bio. Såg Harry Potter med Anna, kenny och Jesper. den var ganska bra, men det slutade ju mitt i filmen.... nästa det kommer om ett år typ...
zzZZzz
Älsklingen ska köra upp i dag! om han blir godkänd får han körkort! lyckat till Alan! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

bara bra :)

2010-11-21 @ 20:47:07
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0