Ett hjärta är förstört..

Lite kort om helgen!

I Fredags var jag på krök hos Jesper.
Åkte till Alan och han satt och spelade, Adam, Alans kompis var också där och han hade en awesome tröja på sig! Det stod; Ät gul snö! Det kan vara ÖL!  Innan vi gick till bussen gick vi in till affären och köpte godis och dricka. Vi var ganska sena så vi sprang till bussen, helt plötsligt tappar jag något och det var så klart min mobil... Vi satte oss på bussen och jag försöker att låsa upp mobilen men det gick fan inte!! :( Så nu är den sönder.... Ska lämna in det på lagning snart, hoppas att kostnaden går på garantin. Hos Jesper satt vi och pratade och hade det kul! Albin spydde ner hela köket.. Jag och in i en dörr och jag, Albin, Emma fick en chipspåse och en hamburgare gratis på Mc Donalds! :D Jag och Alan gick men vig 1, tror jag. Det var snöstorm!! Har inte fryst så mycket på länge!
I Lördags tog jag det bara lugnt, åkte till Kungälv med mamma och köpte lite kläder. Det blev en bh, en tröja. och lite ljus. Måste ju ha det lite mysigt i mitt rum! Jag har ju fått en ny säng och den är jätte mysig! Har inte orkar tagit kort på den men jag letar upp den på nätet. :)
Fast min är kastanjebrun och har vitt överkast men stora fluffiga kuddar! Perfekt för mig och älsklingen! <3
Söndagen vill jag bara glömma. Hände massa dumma saker så har inget att skriva om dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0