mys mys

Sitter hemma hos Thomas, min ex L pappa och tittar på någon film på 4:an. Här ute på landet är det mörkt och kallt.. Fast vi har tänt kaminen så mysigt är det. Thomas ligger som vanligt i soffan och sover -.- Förstår inte hur han alltid somnar i soffan på kvällarna!!
I dag ha rvi inte gjort så mycket, vi åkte upp till en gamal bekant, Håkan och hälsade på. Han och hans fru, Marie har precis gjort om sitt kök och det var jätte fint. Vi var inte där så länge för jag var så *jävla hungrig och ville gå hem och äta ^^ hihi
När vi kom hem lagade vi middag tillsammans, trodde inte att Thomas kunde göra något i köket men han klarade sig fintfint! Efter middagen tittade vi på den "nya" Beck filmen, levande begravd. Den var jätte läskig! Men också jätte bra! Jag älskar Becka filmerna men jag blir alltid jätte rädd när jag tittar på dom (a)
I morgon ska vi åka och titta på lite julklappar och sen ska jag och tjejerna jobba i gaderåben på en konsert och käna lite cash;) Kommer inte ihåg vem ska spela men det märker vi i morgon.
Nu ska jag nog hoppa i säng, är jätte trött. God natt sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0